Lördag

(Gårdagens inlägg som konstigt nog inte publicarades)

Heey ! Nu har Veronica åkt hem och jag är återigen lämnad ensam :(:( , men det är kanske lika bra det! För nu kan jag sätta igång igen med arbete här, så som att måla.
Igår var en mycket rolig dag, Jag och Virre drog med oss dricka och mormors bakade sockerkaka ut på sjön i områdets roddbåt (coolare kan det inte bli, om man bortser från kanoten HAHA). Aja, det vart en båt tur utan fiske iallafall. Vi båda kom tillbaka röda och fina i ansiktet eftersom vi glömde solskyddet hemma. Sen har vi vår otroligt roliga lilla historia om hur vi lyckades komma tillbaka till bryggan, hahaha så jävla bra. Vi båda glömde totalt att dra upp ankaret och det märkte vi inte förrän jag hade rott över hela sjön tillbaks till bryggan. Inte konstigt att jag fick agressiva utbrott om varför båten knappt rörde på sig! Hahaha...
Senare framåt kvällen igår åt vi middag med Göran, Klara och Malin det varade inte länge där, Veronica och jag drog rätt snabbt iväg med moppen på en mils moppe-sightseeing strax utanför området här. Och sedan avslutades nästan kvällen med vår fantastiska idé att dra och fiska, men vi gav upp efter vi insåg att mer än två maskar som vi hade skulle vi inte kunna hitta. Så det fick återigen bli en filmkväll med House.

Idag har det inte hänt mycket, tagit farväl av Veronica, nästan fastnat kvar i tåget mot stockholm, solat, badat och jaa, inget mer. Det kanske händer att vi drar fram vår minigolfbana och bjuder över grannarna efter maten, något att se fram emot för minigolf är kul!! Yesyes! :D
Men nu ska jag dra till gäststugan för att städa undan efter mig och Virre, ha det bra <3

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kanoten, HAHAHAHHA!

2009-07-19 @ 23:57:56
URL: http://typ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0