Hemma !!

Hejhey!
Nu är jag hemma igen från landet och passar på nu att städa rent (läs) hela mitt rum. Alltså så ska allt skräp i tv-bänken, lådor under den och allt under sängen BORT! Rensa rensa rensa... Halva tv-bänken är redan klar och jag har lyckats fylla en stor plastkasse med bara en massa papper, tidningar, gamla betyg osv.
Dessutom vet jag inte vad som hänt här nu heller, men min garderob har lyckats bli överfull igen, alla mina hyllor rasar ner :S Det tyder bara på en sak; att jag ska påskynda hela planerings-processen (?) här hemma så att vi kan tömma klädkammaren och att jag får den som garderob! wiho! =D längtar, längtar! Om det blir av någon gång vill säga.
Aja en sak i taget. Rensning här i rummet var det ja.

Imorgon blir det Becca som jag äntligen ska få träffa! Senast var hur länge som hellst, kan inte komma ihåg exakt när det var, men det var ett bra tag sedan! Hihi

Nej nu får vi ha det bra så ska jag återgå till mina sysslor och sen avslutas kvällen med looost och Ben&jerry!
Ciao
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0