Sthlms veckan

Hej hopp från Gotland!
Jag och Frida sitter i vårat rum i lägenheten just nu. Ikväll ska vi bort till några familjekompisar och käka middag, så det blir en lugn kväll men det behövs efter igår. Hela dagen idag har vi legat på en strand och solat, badat, ätit glass och läst.
Vi har ju varit här sen i torsdags, men de första tre dagarna bodde vi på en bondgård mitt ute i skogen. Inte kul. Där roade vi oss iallafall med att kolla på film på datorn, åka beach bungy(?), paddla kanot och klappa kaniner HAHA. Sen förflyttade vi oss till Visby och här har vi bott sen i söndags. I söndags kväll var vi först på Nickelodeon-dagen och kollade på EMD och Måns bland annat. Sen har vi varit på Tofta där jag sprang på Alex K! Haha, och sen har vi hängt med moppegrabbarna på deras camping. Det är kul här iallafall och det blir bättre uppdatering när jag kommit hem, alltså från måndag.

Hanna, du ville ha ett inlägg, så här har du ett! Miss you!
Pusselipuss
/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0