Söndag

Söndag redan! Veckan har gått rysligt fort, på ett sätt bra, på ett och flera sätt sämre. Om några dagar är jag hemma och på tisdag ska jag äntligen träffa Andrea som kommer tillbaka från Gotland redan ikväll! Samtidigt som jag då vill att de här dagarna ska gå fort så närmar sig skolan ännu mer då, det känns som om den är närmare än vad den är ioch för sig, men det är bara på grund av allt jag har planerat som måste bokas in- hinnas bokas in.
Nu de sista veckorna kommer gå fortare än fortast, usch! 4 veckor... Gah!
Aja det gäller att ta vara på tiden och ha kul varenda sekund! :D ...lite svårt att ha kul i en och en halv vecka när jag jobbar, men det får jag ändra på helt enkelt! Always look on the bright side!
yeye blablabla nu ska jag fortsätta digga mina nya låtar i min spotify-lista samtidigt som en skål jordgubbar ska ner i magen, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0