Sämst


Hej och hejdå! Packar för fullt jag med här hemma, två veckor ute på landet, så långt bort från stan att jag inte ens kan förklara för folk vart det ligger.
Att packa så mycket man behöver ha med sig i två veckor till ett ställe man skulle kunna döda en människa för att slippa är verkligen inte kul, jag i stort sett skiter i vad jag packar ned. Badkläder, tillräckligt mycket praktiska kläder som klänningar osv, lite koftor och några par skor sen får det vara klart! Det blir inte så galet sjukt mycket som de andra sommrarna med andra ord, men trots det är min resväska redan full och jag har inte packat i min data eller alla mina iphone stuff.
Klockan halv fem beger jag mig av och det är sämst!
Jag hinner alltså inte heller träffa jakob, vilket också är sämst!
Men fan, fan vad kul jag ska ha när jag är tillbaka! På så sätt har jag något att se fram emot! Då ska jag ta igen alla missade dagar jag inte träffat kompisar, hihi. Dessutom kommer Ulrika vara hemma från kreta när jag är hemma!
Nej men nu måste jag slita mig härifrån om jag ska hinna klart med allt innan jag åker, har en del saker som jag måste fixa, jag måste bland annat ladda upp bilderna från i lördags på facebook eftersom Andrea inte tänker göra det. Order av Becca. Om jag känner mig rätt ryker nog bilderna lika fort som de laddas upp med :O :P hehe

HA DET BRA
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0