Sällskapssjuk

Ciao! Är hemma, eller det har jag varit ett tag nu efter att ha vandrat i timmar på stan med Becca, det var hur trevligt och kul som hellst! Känner mig riktigt uppdaterad av vad som hänt på sistone för henne, hon känner säkert likadant, haha, efter exakt alla detaljer jag har berättat har min röst gått och blivit lite hes. Eller så har det med min lilla förkylning att göra? Vi har hur som hellst skrattat igenom många små minnen och nyheter så det känns kul! :D

Men nu har jag inget för mig längre, vän-lös för den delen med, när alla är upptagna eller bortresta.
Det är vid sånna här tillfällen då jag sitter hemma ensam en hel vecka som jag märker hur jädra desperat mycket jag behöver mina kära vänner, sällskapssjuk. Nejmen seriöst jag går under för att jag har så tråkigt, och kvällar som ska vara kul liksom! Att slippa föräldrarna är visserligen hur skönt som hellst, men det är ju nästan alldeles för skönt. Jag kan inte vara ensam...
Men nu ska jag se till att få något i min hungriga mage igen och sen får jag se fram emot morgondagen då jag träffar Veronica, hon kommer hit och så ska vi laga ihop en god middag tillsammans och prata igenom hur mycket skit som hellst!
Och faktiskt är hela veckan rätt fullspäckad med en massa massa, får tidslägga allt, Tyyyyp.. Det är mycket jag ska hinna med den lilla veckan jag har på mig att göra saker här hemma!

Ha det braaao!
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0