Picknick

Tråkig dag. Tråkig dag. Tråkig dag. Får hoppas på att kvällen nu blir roligare! Jag ska ha pickpicknicknicknick med Andrea, men tyvärr så sitter hon just nu och äter sin thai mat hemma. Så jag får äta middag själv på pickpicknicknicknicken, får bli sushi för min del! Det får bli någon form av efterrätt senare som hon får sitta och äta på helt enkelt!
Ingen picknick utan tilltugg, så är det bara!
Inatt kommer killarna hem och dem träffar jag imorn, ska bli jätte kul, vi får se vad vi hittar på då, jag hoppas på sahara varmt väder så att  vi kan dra och bada! Senare i veckan, troligen på tisdag ska jag tillsammans med Veronica till katrineholm och hälsa på Hanna! :D Annars om det inte blir av blir det flera veckor uppe på landet för min del igen, och det orkar jag verkligen inte och jag orkar verkligen inte bo i stan mer..


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0