Packa

Nyss blev jag lite ledsen, för jag kom på att två veckor är rätt långtid egentligen, när man tänker efter. Hanna drar till landet idag och jag till Gotland på torsdag. Hon ska va borta i typ två veckor och jag i en och en halv. Och vi har seriöst träffats typ varje dag i år maha. Hur ska två veckor utan min bebis gå? ♥

Jag sitter iallafall hemm hos Frida, vi håller på att packa hennes grejer och sen ska vi åka till mig och packa mina grejer till Gotland. Vi ska liksom dela garderob har vi tänkt. Det kommer bli jäkligt mycket kläder vi ska ha med asså, jag ska typ ta med allt.. Och sen alla par skor, och alla smycken, och allt annart. Shit, vi kommer typ behöva ta med oss varsin jättestor resväska haha! Men fyfan vad jag längtar nu, vill bort från Lidingö ett tag.. Trots att det inte blev moppen ner så får vi nog vårt lilla äventyr iallfall mihi. Första stoppet är bondgården (HAHHA) och sen drar vi vidare till lite utanför Visby :D
När vi har packat klart ska vi träffa Sebbe också, som äntligen har kommit hem från Tunisien där han varit i två veckor! Saknar honom massa, det var sjukt länge sen vi träffades, kommer inte ens ihåg senast. Men idag SKA vi ses!

Men nu tror jag att Frida börjar bli halvfärdig med packandet! Så nu ska vi väl börja dra oss. Senare idag lovar jag att ni ska få en härlig update från helgen med bilder och allting! Har några roliga från i lördags och "dagens outfit" från igår, fan vad jag garva! Det får ni också göra sen om ni kollar in i bloggen :)

Massa kärlek
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0