Överallt

Hejhopp!
Nu har jag träffat Hannaaaaa, efter två veckor. Vi har varit på donken såklart, det har varit bestämt sen två dagar typ haha! Vi satt där och åt lite, sen drog vi till centralen och fönstershoppade lite på ställena som fortfarande var öppna, dvs Åhléns och SOUK. Ingen av oss var dock speciellt sugen på det så vi åkte istället och satte oss på gungorna i Observatorie lunden(?). Det var myspys :)

Innan det har jag bara varit hemma, gjorde ingenting speciellt. Försökte fixa mina klippböcker men det går inte så fort och jag har kommit fram till att jag måste köpa en ny för att alla bilder ska få plats. Smart tänkt där..

Igår, vet inte när jag skrev igår men på kvällen när jag satt här hemma och surade och åt risifrutti till middag (typ klockan 9) bestämde jag iallafall med Jakob att vi och Matte skulle dra och ta ett kvällsdopp, så det gjorde vi! Men det vara bara jag och Jakob som badade, Matte skyllde på att det var för jobbigt att byta om haha ;) Sen satt vi och snackade och jag blev nerslemmad av en mördarsnigel.. Asmysigt, not. Snackade lite mer och sen blev det för kallt så då åkte jag hem. Är det kul att läsa det här? Kan tänka mig att det inte är det.. Menmen, imorron ska jag iallafall träffa SEBBE! Wiieee. 

Men puuss på er ♥ 
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0