Muy bien

Muy bien, det var det sista av det jag och Hanna ska börja säga. Vi har trés bien, molto bene och muy bien att välja på haha! Hanna har skrivit om gårkvällen som var en mysig fika-kväll på café 60. Inte så jätteroligt att åka hem därifrån typ klockan ett på natten, men iallafall. 

Idag skulle jag egentligen upp och träna men det orkade jag verkligen inte. Så jag sov till halv tolv och sen åkte jag med mami och papi till Sickla centrum och rea-shoppade lite. Köpte inte mycket, men men. Kom hem därifrån för ett tag sen och tänkte nu måla naglarna med mitt nya nagellack! Lyssnar samtidigt på Yohannas låt Is it true? om och om igen. Den kan rekommenderas, för den är bra maha.

Ikväll var det tänkt, fram tills för en halvtimme sen, att jag, Frida och Hanna skulle dra på Sommarkrysset på Grönan. Men dom planerna försvann snabbt när jag kom tillbaka till Lidingö och det började ösregna. Hell no att jag tänker sitta där ikväll då. Får se om regnet försvinner och vi kan åka eller om det blir något annat ikväll! Ska iallafall sova hos Hanna, idag ska jag göra det. Och vi ska ha kul och va uppe hela natten och bloggar klockan tre på natten när vi är lagom överspeedade. Haha, men shalala, puss på er ♥

/ Andreaaa


Kommentarer
Postat av: Hanna

lagom överspeedade? lagom?

2009-07-04 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0