Molto bene

Tjena hej! Klev precis ut ur duschen och fryser rätt mycket för en gång skull, idag  vaknade jag som alla andra morgonar tidigt pågrund av världens sahara hetta i rummet, samma fråga ställer jag mig själv varje tidig dag; varför jag inte byter ut mitt duntäcke till sommartäcket?
Sanningen är den att det brukar vara väldigt svalt på kvällen.

Andreas och min oplanerade gårkväll slutade med en liten varm chocklad och en stor varm chai latte på café 60. Allt innan var rätt stressigt och ointressant. Men vi satt där på cafét ett bra tag iallafall pratade om allt och inget. Bland annat om att Andrea ska haka på sista minuten med mia famiglia i sommar! Så jävla kul det skulle vara! Alla våra miljoner idéer skulle vi ju äntligen få chans att göra! Bland annat att få grabbarna att längta efter oss, som vi gör efter dem nu, haha!

I brist på annat än att bloga här hemma väntar jag på att hela sveriges befolkning ska vakna så att jag bestämmer mig för vad jag ska göra idag. Andrea är tydligen vaken nu, så får höra med henne vad hon har planerat!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0