Miffostolpe

Blää vilken trist dag, tråkigt väder och inget roligt att göra. Förutom ikväll då, då ska jag på bio med Sandra :) Vi ska troligtvis se Baksmällan, det blir andra gången för henne, men så blir det när man har sett alla bra filmer redan! Innan det måste jag försöka få ihop min packning till Skåne, åker ju imorron. Men jag orkar aldrig packa, det är svårt och tråkigt och waste of time. Nu sitter jag och letar filmer på Sf:s hemdsida och förut idag var jag och tränade. Jag är fett duktig.

Igårkväll träffade jag Louise. Vi möttes till centrum för att hyra film men det slutade med att vi inte hyrde någon utan åkte hem till henne och kollade på en film hon redan hade som hette The Dutchess, det var riktigt hemsk, men bra. Satt och snackade ett par timmar sen och när jag tänkte åka hemåt så var det världens oväder ute. Fick vänta tills det hade slutat eftersom jag med mina linser aldrig kan sova över någonstans, blir galen! På vägen hem blev jag dyngsur, fastän det slutat regna, när jag råkade köra igenom Sveriges största vattenpöl och blev dränkt. Men man får se det från den positiva sidan, moppen blev ju iallafall ren ;)

Haha, peace out ♥
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0