Måndag

Hej! Sitter lite lagom seg här hemma, försöker desperat lära mig tusen nya låttexter till grymma låtar så att jag kan sjunga med korrekt xP
Hela dagen har jag spenderat med Andrea, vi har väl mest ätit tror jag. Började redan på morgonen i en timme låg vi och pratade och knapprade i oss kakor och godis. Vid tre masade vi oss ut och åt lite lunch på birger 76, drog snabbt ut till lidingö och mötte Frida, Jegham och Robin. Drog därefter bokstavligt runt hela jävla lidingö i desperat försök om att hitta ett café som hade öppet. Tindras- stängt, espresso-stängt, café de calma- stängt och ett annat café på G -stängt. Så det fick bli som alltid café 60 inne i stan.
Efter någon timme där drog vi vidare till donken där vi åt varsin cheeseburgare till middag, sjukt vad vi ätit asså...

Gick hem till mig så kom Jakob förbi som anlänt från malta! :D Vi satt och snackade en massa och hade kul! Tills både Andrea och Jakob behövde åka. Det vart mycket skrivet här i bloggen från jakobs del, han hade tänkt gästblogga.
Jag fick iallafall otroligt jätte tråkigt efter att de dragit så ringde och pratade ett långt samtal med veronica. Känns så otroligt jätte BRA att ha en vän som henne måste jag meddela! Vi kan verkligen prata om allt<3

Imorgon är inte något speciellt inplanerat, min pappa kommer hem från landet och skjutsar upp mig dit tillsammans med kusinerna och farbor Göran. Innan dess ska jag och jakob höras och kanske hitta på något, så vi får se! :D
Ni får ha det bra sålänge!
Tjadå /Hanna


Kommentarer
Postat av: Virre

hihi! tack Hanna! Du är också en OTROLIGT bra vän! Så glad att jag har dig :D <3

2009-07-07 @ 01:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0