Målar ett hjärta i knastrande grus

Hejhejhej, jag är helt slut. Har varit ute med Frida och hennes pappa på båten idag och det var asmysigt. Har varit så sjukt, otroligt varmt idag och vi har badat överallt hela tiden haha. Först i Kyrkviken, sen vid Fågelöudde, sen vid Bosön och till sist vid Fågelöudde igen dit vi åkte tillbaka för att stanna där med Matte, Jegham och Robin. Det har varit en härlig dag och jag lyckades hoppa från trean (haha), det var läskigt.

Och nu ska jag träffa Hanna när hon har ätit. Vi ska sätta oss vid Fågelöudde, tror jag, och äta upp våran glass från i måndags, goott! Igår var vi nere vid Södergarn med lite folk och det var trevligt, dock stannade vi inte så länge, det får bli en annan gång.

Ihelgen kanske? Wiieee, då ska jag bo hos Hanna hela helgen. Det behöver jag verkligen för jag orkar inte med den här j*vla ön just nu. Men på söndag kommer Malta-mupparna hem, på tisdag kommer Sebbe hem och så måste jag packa. Kommer ha fullt upp ända tills jag och Frida drar till Gotland om en vecka! Jag längtar sjukt mycket, vi ska ha KUL!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
/ Andreaaa


Kommentarer
Postat av: Frida

VI ska ja GRYYYYMT kul på gotland LÄNGAR SOM FAAN :D:D

2009-07-03 @ 01:16:38
Postat av: Andrea

JAAA det ska vi :D:D jag längtar!

2009-07-03 @ 11:20:31
URL: http://typ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0