Landet

Hejhej nu är jag på landet igen då. Två långa veckor, fast egentligen har jag tänkt åka hem litte tidigare, med det är inget någon vet om ännu. Jag smugglade ner passet i väskan som jag lär behöva på tåget hem om den dagen kommer.
Hur som hellst är det inte förrän nu, nästan 9 timmar sedan jag var hemma då jag inte är sysselsatt. Haha resan tog lite längre tid än vanligt pga av vägarbeten men det gjorde inte så mycket eftersom Göran är så jädra skön!
Vi kom fram hit och gick direkt över till farmor och farfars stuga för att äta middag. Sedan dess har jag suttit vid datan skrattat lite hejdlöst för mig själv åt bilder och en video på facebook från i lördags hos frudde då jag knäcker den frysta pizzan med skallen och så har jag ägnat några timmar åt House boxen pappa köpte idag.
Men nu sitter jag här, utan något att göra. Får ta och lägga mig och läsa en bok jag köpte på julrean, för jag läser ju hela tiden?

Jaja, imorgon blir det 750 dyra telefon samtal till folk, haha. 24/7 eller vad sa vi andrea?
Ha det bra och bli imponerade av att jag skrivit hela inlägget utan att kolla på tangenterna sålänge, byebye

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0