Lalala

Hhohohoo! Årets sommarjobb; avslutat!
fiifan vad skönt, tre och en halv vecka är egentligen inte så mycket, men i och med att det var såpass tråkigt så vart det lite för mycket. Men nu har jag cash och livet kan inte bli bättre ;D haha jodå
Idag är det fredag. Ännu lite bättre för det innebär helg och denna helg innebär mycket för mig! Dels sömn. Och en jävla massa skratt, det borde det bli iallafall nu när andrea kommer imorgon! x)
Efter halva dagen idag på jobbet hade jag gjort klart allt mitt jobb så jag gick ensam till cafeterian och tog lite fruktsallad, hittade vid ett bord Claes och "dansken" som visade sig idag vara norsk. HAHA jag e bra.
Så kul som jag hade där har jag inte haft på hela veckan, hahah snacka om sköna! Claes försökte lära och memorera sig en himla massa norska och "dansken" tvingade mig gissa hans ålder;
- Eeeh..hm..din ålder, få se! Du lär ju vara under 20 iallafall så 19?
- Hhahaa... Nej jag är 30
Jag är rätt grym på att gissa ålder också tror jag!

Efter jobbet drog jag själv ut på stan, kom hem med ett par efterlängtade jeans shorts och ett par jeans från miss sixty. Det gjorde resten av min dag ännu lite roligare!

För en halvtimme sedan gick jag omkring här hemma och tänkte att jag blir nog tråkigt själv i kväll, jag som var så otroligt taggad i eftermiddags på att dra ut tyckte ändå det skulle få vara skönt att få vara hemma och bara chilla typ.
Men en kvart senare vart det för långtråkigt så jag satte mig vid datan chattade lite på msn och nu är Rebecca påväg hit! Maha! :D Kulkul!


Ha en bäst fredag! Hejsvejs /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0