Jag har tappat det...


Bild från vår roliga lilla båttur på landet


Tjennaa!!
Jag är hemma och har inte mycket roligt att göra mer än nödvändiga saker som att städa. Jag ska dammsuga mitt rum, tjoho vad kul! Verkligen..
Direkt efter jobbet idag åkte jag in mot stan och mötte Andrea, vi gick i affärer och jag försökte desperat förgäves hitta kläder men jag är i en period då jag är ute efter en massa men inte hittar något enda litet. Det vänder senare då jag spenderat mina pengar på något annat än det jag behöver och är stort sett rå pank och har därför inte råd med kläder, jag lovar och svär. Nej då, jag fick reda på vad jag tjänat på jobbet hittills efter två veckor, hihih och det är braaa så I got nothing to worry about! ;D Nä det var lite av en överdrift, för så mycket är det faktiskt inte, men lite väldigt bra är det minsann :)
Imorgon är det torsdag, och vad händer då? Jo jag och Veronica ska ses och åka till ett super mysigt Café uppe på ett berg med utsikt över en stor del av skärgårn, där har vi planerat att sitta och pyssla. Haha Armband är vad vi ska göra, fina armband! Ska försöka få tag på henne nu faktiskt för att be om att få tillbaka mina jeans imorgon. Mmm intresant!

hejdå
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0