It's time for change

Tjohoo! En faktiskt ovanligt rolig dag på jobbet idag och nu är jag hemma, har precis ätit och duschat. Alldeles strax ringer nog Marcus och säger att han är hemma och att jag kan börja åka till Lidingö hoppas jag, innan klockan blir så mycket att jag inte hinner vara där. Jag ska hem till Marcus tillsammans med jakob och snacka om allt som hänt senast. Tyvärr Marcus, men jag bangar både volleyboll och bad igen idag tror jag faktiskt, haha.
Jag ska ju hinna träffa Veronica ikväll igen, Mira hinner jag ju definitivt inte träffa idag iallafall. Synd, henne har man inte sett på sjukt länge :(

Juste fett läskigt, både min handledare och chefen över jobbet har semester så nu har jag en dansk person som ska ha hand om mig, tror ni jag fattar hans danska eller?? Jag sitter mest som ett frågetecken, säger Va? några gånger och sen "skrattar"..Jisses.


Lalalalaa...Visst e jag kul? hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0