I'm back

Nu är jag hemma från Gotland efter tio dagar på den ön. Nu är jag tillbaka på den vanliga ön. Har haft sjukt roligt, men i lördags började jag faktiskt längta hem lite. Men vad är det man säger, det bästa med att åka bort är att komma hem igen?

Just nu sitter jag och uppdaterar en Spotify spellista och tänkte blogga lite. Sen ska jag hålla på med mina klippböcker tänkte jag, skrev ut massa bilder innan jag åkte och de måste ju få någon användning. Innan det idag har jag bara packat upp och chillat gaaaalet. Syster och jag åkte och köpte lunch och choklad också eftersom vi inte har nånting hemma.
Jag hade hoppats på att få träffa Marcus idag, trodde han åkte imorron. Men nej inte det, jag hade tydligen missuppfattat det. Han åkte idag och kommer hem på lördag, och då åker jag igen. Har ju fan inte sett han på hela sommaren typ! Bajs.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag får väl ta och berätta lite om vad vi gjort. Vi åkte dit på torsdagen och från och med då tills söndagen bodde vi på en bondgård. På dagarna åkte vi och badade och "turistade" lite haha. Sen på söndagen flyttade vi till Visby och det var här det roliga hände! På dagarna åkte vi och badade, gick i Visby eller åkte iväg någonstans, en dag var vi tex. på ett ställe som hette Blå lagunen och det kändes verkligen som att man utomlands där! Hela Visby kändes som utomlands, det va urmysigt, men massa uteserveringar överallt och så! Dom flesta kvällarna var jag och Frida på moppepojkarnas camping. Eller moppepojkar.. Det är dom ju inte längre men namnet får stanna ;) Haha, där var vi flera kvällar och några dagar och hade skitkul verkligen! En kväll åt vi middag hos familjekompisar och sista kvällen var vi hemma och packade och sov tidigt eftersom vi skulle kolla på Vendelas ridgrej igår. Hon var jätteduktig och vann hopptävlingen och där satt vi skitstolta allihopa haha! Sen packade vi lite mer, åt middag och avslutade som vi började i Visby, på ett ställe som hetta Glassmagasinet och hade 100 olika sorters glass ;D Sen åkte vi båten hem och kom väl hem vid midnatt igår, då var jag galet trött..

Jag vet inte riktigt vad man fattar av det här, men jag orkar inte skriva exakt vad vi gjort hela tiden alla dagar. Lägger väl in bilder sen när jag får dom av Frida, vi fotade nämligen bara med hennes systemkamera så det är bra bilder! Det lär väl ta ett tag eftersom vi inte kommer träffad försen när hon kommer hem från Väddö om typ 3 veckor(?)
Aja, hoppas ni har det lika bra som jag :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Borta bra, men hemma bäst :D

2009-07-20 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0