08:40

Tjaa! Sitter här i Emmas rum för att jag inte orkar sätta på min data, är pigg och glad!
Fast typ egentligen inte, snarare helt tvärtom. Jag är på sämst humör troligen för att jag är hemskt trött. Jag kom hem igår efter en liten utekväll med andrea och en del andra klockan 12. Dödstrött som jag var stupade ner i sängen glömde i stortsett att göra mig i ordning, vaknade halv sju med smink och kläder på mig!
Jaja, intressant intressant!
Jag och Andrea åkte först moppe till Fågelöudde där vi satte oss på ett par gungor. Jag grävde ner ett par skor och gungade in i stolpen baklänges medans Andrea beundrade den svarta ankan.

Nu får andrea fortsätta storyn, för nu ska jag draaaaa till jobbet

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0