Hejhallå

Jag har blivit dålig på att blogga känner jag.. Men jag vet inte, har inte så mycket att skriva om. Igår skulle jag träffa Sebbe på dagen, men han var otroligt seg. Så när Hanna slutat mötte jag henne i stan och vi tog en runda, vi kollade affärerna vi ville kolla och sen drog vi hem igen. Det är så otroligt segt att kolla i affärer när man inte har några pengar! Jag måste verkligen hitta ett jobb.. Sen efter middagen så drog jag till Näset för att träffa Sebbe, vi satt och snackade i någon timme och sen blev jag rådissad när han skulle dra iväg med dom andra grabbarna.. Jag drog hem och åt kanelmuffins och kollade på film istället haha, kändes ovärt att ringa till någon.

Idag då, åkte med min kära mamma till centrum och köpte lite små skitsaker. Åkte hem för att sedan åka tillbaka till centrum och träffa Jakob och Matte, haha, dom åt glass och vi satt på "dom fula stenstolarna" och gjorde ingenting. Seeeen, åkte jag hem och åkte och tränade, känner mig asduktig som inte gett upp träningen över sommaren! Jag ska minsann fortsätta ;)

Men nu måste jag sluta skriva, för jag ska åka till centrum (för tredje gången idag!) och hyra film med sötnosen Louise! Sen ska vi åka hem till henne. Ska bli asroligt för det var jättelänge sen vi sågs! Aja, måste kila!
Ha det superbra :)
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0