Hallelujah

Hejsvejs. Här sitter jag i våran stuga mitt på en åker mitt i ingenstans i Skåne. Ikväll har jag haft sjukt tråkigt ovh det har jag nu med, jag har legat och halvsovit i min säng, smsat på en mobil som knappt har mottagning och lyssnat på min iPod som har en sprängd hörlur. Det låer kul va? Sorryporry om inlägget käns trist.

Idag har jag iallafall haft kul, vi har varit på stranden, sjukt skönt. Och jag har bättrat på min bränna som börjat försvinna (enligt mig). Sen har vi badat och tog en tur in till Ystad för att shoppa. Tyvärr finns det typ en H&M och en JC så det blev inte så jättemycket shopping faktiskt haha. Men imorron blir det Malmö och då ska jag shoppa kan jag lova.

Och vet ni? Jag längtar hem.
Men nu ska jag inte skriva mer för snart blir jag jättedeprimerad.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

fin blogg (:

besök gärna min!! :D

kram!

2009-07-29 @ 22:56:22
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0