Gotland

Tjolahopp tjolahej, nu är klockan 00.34 och jag och Frida är fett jättetöntiga och ligger med varsin bärbar dator i knät i min säng. Snart ska vi sova och imorron drar vi till Gotland. Färjan går vid elva från Nynäshamn och vi måste typ gå upp någon gång vid åtta. Sen åka båt i typ tre timmar, och det ska tydligen blåsa hur mycket som helst och spöregna? Fett kul. Jag kommer bli sjösjuk. Men det är det värt, för sen är vi på Gotland och ska vara i tio dagar. Kommer bli sjukt roligt!

Kommer inte kunna blogga, och även om jag kommer kunna det kommer jag nog inte göra det speciellt mycket, kommer göra massa annat istället. Det kommer bli KUL KUL KUL.

Men nu ska iallafall jag lägga ner min dator, får se hur Frida gjort haha! Godnatt och massa pussar på er! Ha det sjukt underbart ♥
/ Andreaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0