But i feel good

Hejhejhej! ligger ute och bokstavligt friteras i solen tillsammans med veronica som kommit hit och hälsat på. Hon kom igår och vi har redan haft jätte mysigt och roligt. Igår efter att hon kommit hit drog vi ner till stranden satte oss på bryggan och uppdaterade varandra med allt nytt. Hade smått picknick med kanelmuffins, det var gooott! Jag lyckades även bli brunare, woho!
Efter det bestod hela kvällen och halva natten av House, 6 timmar och 6 avsnitt. Så ser nog vår kväll ut ikväll med.
Men först nu på dagen ska vi slänga ihop lite lunch i en väska, rå åt oss flytvästar, fiskspö för att sedan bege oss ut i vaaattnet och fiska lite.

På tisdag åker jag hem till stan igen för att jag börjar jobba återigen på onsdag, inget jag ser fram emot direkt. Men efter en och en halvvecka på Agria nu ser jag fram emot jobbet på fjäderholmarna för det tror jag faktiskt kommer bli jätte kul tillsammans med Veronica och alla andra :D

Nu innan min data lägger av av värmeslag eller liknande säger jag hej då och vill att Bebis ska komma hem!
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0