Bra

Gårdagen slutade inte så otroligt tråkigt som den först verkade skulle göra! Jag slog mig ner framför avsnitt av lost med täcke och hela köret, tog fram min ben&jerry för att svalka min då otroligt onda hals och bara tog det lungt. Tills Frida ringde och sa att hon och johanna var påväg in mot stan och skulle ta en kvällsfika på Café 60! Jag var mer än på att dra dit till dom för att göra lite sällskap.
Efter deras lilla fika drog vi hem till mig och tog det ännu mer lungt tills klockan vart allt för mycket och de vart tvungna att dra! Det var hur trevligt som hellst iallafall =)

Dessutom verkar denna kväll bli minst sagt lika rolig och trevlig! Veronica är på besök igen, vi har precis kommit hem efter en liten sushi picknick i Observatorielunden och ett kort besök på Ica för att köpa en tidning bara för armbandet skull som man får med x)
Nu ska vi göra oss lite klara för att dra ut i det jätte härliga sköna vädret, faktiskt otroligt bra väder, lagom varmt/svalt, utomlandskännsla ni vet. Aja kungsträdgården blir stället vi ska knata ner till! Ha det bra sålänge! Hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0