Bättre och bättre

Idag har jag:
- Lyckats ramla med moppen, så nu har jag ett rosa Hello Kitty-plåster på benen. Fett snyggt.
- Varit på bio och sett "Ice Age 3". Det var asrolig!
- Varit på donken utan att äta någonting. Duktig Andrea, wohoo.
- Hämtat ut massa fina bilder jag skrivit ut.
- Fått tre myggbett på mitt vänstra ben på typ 3 sekunder..

Resten av dagen ska jag:
- Baka kanelmuffins tills Gotland.
- Packa klart allting tills imorron för då drar vi!
- Fira Fridas brorsa hos henne?
- Frida ska sova här :D

Det är min dag det. Den har varit mycket trevlig och den hoppas jag att den fortsätter att vara.
Men nu ska jag göra nästa grej på min lista, baka kanelmuffins.
Pussar och kramar
/ Andreaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0