trettionde december

Efter fem timmars jobb idag träffade jag Emelie igen, jag handlade ett par skor och försökte förgäves hitta de perfekta örhängena tills imorgon. Men aja, jag får helt enkelt låna av Andrea :P
Fick hem min sista julklapp idag med! As bra, men det är lite strul just nu, men men det ska väl lösa sig! Dessutom fick jag världs finaste julklappen av Emelie och Andrea i förrgår, en berlock :) Som Andrea sa var det en väldigt bra dag, mycket senare stack jag också iväg till festen i gåshaga efter mycket beslutsångest. Trots mina korta 90 minuter på festen är jag otroligt glad att jag ändå åkte dit, jag hade jätte kul!
Imorgon firar vi nyår! Wiho! Middag hos andrea och sen blire massa skojj! Detta blir väl den tredje veckan som jag är sjukt taggad inför firandet.
Men nu finns det inget att skriva längre, mår väldigt bra idag iallafall och ska strax iväg med mami och träna :)
puss å hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0