söndag

Helt sjukt vad jag har utnyttjat tiden underbart hela lovet känns det som. Om idag hade varit en vanlig dag hade klockvisaren visat 8, men idag är klockan inte ens fem...men snart, men fortfarande inte fem än!
Jag hade tänkt sova ut idag, men så vaknar jag tidigt och vet helt plötsligt vad som vore perfekt att ge bort i julklapp till Andrea. Så då vart jag glad och hoppade upp ur sängen!
Sedan dess har mycket hänt.
Allt till nyår verkar vara rätt glasklart nu precis nästan så som Rhodos resan i sommar trots otippade förändringar i planerna, men det kommer fungera! :)
Ikväll blir det Avatar på bio med familjen, missar tråkigt nog skridsko-åkning i kungsan med Frida, Andrea och alla, men det får bli en annan dag helt enkelt :S
Heheh jappjapp. En härlig dag imorgon blir det också! Ciaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0