Skolan idag

HEJHEJHEJ!
Nu är sista skoldagen avklarad och jag är så glad, så nöjd. Kan det bli bättre? Imorgon är det julavslutning, det har snöat sjuk mycket idag, om en vecka är det julafton och om två nyårsafton! Wiieee, jag älskar jul. Och just nu lyssnar jag på Michael Bublé och det sjuka är att man inte ens behöver lyssna på jullåtar med honom för att man ska få julstämning, hans röst är liksom julig eller vad man ska säga haha. Men om ni vill ha extra julstämning så lyssna på "The Christmas Song" med honom, den är bra. Förresten är jag fett taggad på att åka pulka ikväll, men jag får se hur det blir med det, jag är ju inte helt frisk än, men framsteg - jag var i skolan idag! Haha, imorgon ska jag iallafall gå till husläkaren och hoppas på att få hostmedicin så min hosta försvinner på två dagar (som den gjorde för Madde!) eftersom jag på lördag har hostat i exakt två veckor. Inte kul.

Jaja, imorgon blire julklappshopping, lunch, julmarknad och annat mys med några sköna brudar. Men innan det måste vi klara av en sista grej i skolan, själva avslutningen, men det går fort.
Pusselipusspusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0