planering är allt

Mys att jag precis träffade Andrea, det var rätt sjukt länge sen! Jag tror att vi fått nog av snön vilket knappt existerar här i stan längre utan nu är det sån där äcklig blöt slask.
Vi satt hur som hellst och fikade och pratade oss igenom alla planer som sker i sommar! Helt sjukt att jag kommer ha något att göra precis hela sommarlovet, vilket är bäst. Fick det uträknat att inget av våra planer kommer krocka med varandra. Jag kommer kunna åka till turkiet och komma hem precis lagom till allas studentfirande (dvs. flakåkandet), det kommer troligen bli av med två rhodos resor med andy, peace & love och stockholmsveckan! Tihi, så sjukt taggad redan! =D

Jaja först ska jag klara mig igenom kylan och all slask.
Igår var en härlig och glad dag då jag firade jul hos mormor och morfar. Faktiskt har hela veckan vart väldigt glad, firade jul hos anton med ett galet knytkalas också med martin, jake, danne och johanna. Den kvällen bestod av svår-fattat spel för 8 åringar och marsipangodis!

Det var lite uppdatering från HAAANNIEBANNANIE
puss och hej leverpastejj
=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0