Personligt

Idag fick jag höra klagomål på att vi inte skriver tillräckligt ofta i den här bloggen.. Dock så blir jag fortfarande otroligt förvånad när jag märker att folk faktiskt läser det helt meningslösa som jag skriver här, men det är najs fortsätt med det! ;) Och nu när jag tänkte skriva såg jag att Hanna också skrivit idag, det verkar som att vi alltid bestämmer oss för att blogga på samma dag.

Jaja, när jag fick höra klagomålet var jag hemma hos Frida med henne och Lina och övade på våra sånger vi ska sjunga på vårt luciatåg vi ska ha om typ en vecka. Vi planerade lite också, jag ska vara snöbolle, Lina en pingvin och Frida en kanelstång! Tror ni att tyskarna kommer gilla det or what? Haha nämen vi satt och sjöng och skrattade och åt lussebullar och jag var som Lina sa lite rundare när jag gick än när jag kom.. Känns bra... Innan det gjorde jag iallafall Emelie (och Josef) sällskap på Öppet hus på Gångsätra men jag kände mig mest vilsen och började tillslut undra varför jag inte valde sam-sam det verkar ju mycket roligare än sam-ek.. Men så kan det gå när inte haspen är på och jag tror ändå inte jag hade orkat med att läsa sam-sam, det är inte riktigt mina ämnen om man säger så. Skoldagen var fett chill också, hade två lektioner, sen skulle jag Alex och Gustav på företagsbesök men det blev inställt. Och svenska läraren var sjuk och på företagsekonomin skulle vi jobba självständigt, vilket ledde till att jag slutade ungefär tolv istället för tjugo över fyra! Fick även skjuts hem av coola Gustav som fick körkort igår! Kul för han liksom :)

Men NU ska jag skriva på två personliga brev som skulle vart inne för två veckor sen men det blev flyttat till igår men sen blev det flyttat igen tills senast på onsdag nästa vecka. Men det är bäst att göra dom nu eftersom att jag är sämst på att planera och ligger och är jättestressad varje kväll när jag ska sova.

Ciaaaaao bello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0