idag 17.44

Hihih hey! Jag pratade med joseph imorse som just nu typ befinner sig på andra sidan världen; australien. Är så sjukt avundsjuk! Jag lovade honom hur som hellst att skriva lite här så att han kan läsa och hålla sig uppdaterad i fem veckor.
Jag kan börja med att berätta att jag nu har i stort sätt handlat klart alla julklappar ink. lite till mig själv med, hehe!
Idag träffade jag becca inne i stan försökte hjälpa henne lite med parfymer och andra julklappar, sedan stötte vi på Elin, Alex, Fiffi och Evelina med en kort stund på NK, lite otippat! :)
Ikväll händer inte mycket men jag funderar på om jag ska på förfest på st eriksplan eller om jag ska med pappa på bio för att se på 2012. Det lutar lite mer åt 2012 kan jag ju säga, men att dra ut är så efterlängtat! och man ska väl passa på nu när det är lov :)
Men vi får se helt enkelt! Skulle helst av allt vilja befinna mig på ett plan påväg mot vilket land som helst, att få bli brun och kunna gå i riktigt tunna kläder igen :):)

Aja nu ska jag fortsätta kolla på flickan som lekte med elden! Ciao

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0