Hear you me

Heey you!
Idag är det måndag, första dagen på jullovet om det ska vara rätt. Ihelgen har jag inte gjort någonting, idag har jag inte heller gjort någonting men snart ska jag vara barnvakt och det ska jag vara fram till nio. Tänker nog inte göra något efter det heller utan hoppas istället på att jag ska abli ännu friskare tills imorgon! Sitter och lyssnar på Hear you me som är en låt med Jimmy Eat World, så jävla bra, det är nog min nya favoritlåt, ovanligt att jag har en ny favoritlåt.. haha not. Det är faktiskt typ den ändå låten jag lyssnat på sen i fredags. Jaja, på torsdag är det julafton och det kommer bli supermys, och snön ligger fortfarande kvar vilket också är supermys.

 

Allt är bara bra just nu och jag hoppas det kommer fortsätta så resten av dagen och jag hoppas att jag kommer kunna sova hela natten i natt utan att vakna. I natt vaknade jag bara tre gånger, framsteg!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0