H

Jag är lite back on track nu för ikväll! Kanke imorgon kväll med...och i över-kväll? Vi får se!
Helt sjukt vad veckorna går snabbt! Imorgon är det torsdag och förblir sista skoldagen innan långt lov.
Kändes som om det var måndag igår, vilket var en sämst dag.
Igår skippade jag i stort sett hela skolan och åkte istället hem till Emelie, där vi satt, pratade, åt och försökte förgäves beställa hem kläder på internet, men vi ended up on facebook....
Idag var en bättre dag iallafall, skippade jobbet för att istället sitta kvar i skolan och arbeta med hemsidan.
Nu längtar jag till fredag som består av en liten avslutning, sen blir det stan för julshopping med tjejorna, gamla stan och sen hem till mig för bakning och film! :) Ska försöka tvinga till en övernattning med, hehehe!

jappjapp

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0