gratis taxi

shit, spårade niggah friends jag har som först tar allt jag äger. Jag tror på allvar att anton snodde med sig mitt rosa armband hem...
Vi har julbakat massa goda marsipan figurer, tanken var att bygga ett helt marsipan land, men det blev istället en samling av allt möjligt; Naken Hannah montana, the thing, ett hus, en anton, en blomma, en kusin osv.
Sedan vart det upp till vinden för att hämta ner massa tjocka stuff till pulka åkning! Vi Åkte med min gratis taxi hem till jacob och spenderade roliga timmar i backen. tills jag blev deras offer och kom in som en enda stor snöboll, men det var fint sa dem :) Sen behövde jag inte ringa gratis taxi till mig och martin utan den stod utanför jacob när vi klev ut. Chockerande...
Imorgon blir det jobb igen och sen julfirande med fina vänner troligtvis
tjohoo

hejsvjes
H

Kommentarer
Postat av: NIggah Friends

Mycket trevlig dag och kväll med dig, något att berätta för barnbarnen helt enkelt

2009-12-23 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0