God jul

Idag är julafton! Wiiie, för mig betyder det att jag ska mysa med familjen här hemma, kolla på kalle anka, öppna julklappar, äta massa mat och sådär. Hihi, jag och Vendela har redan varit ute och åkt pulka och nu ska jag duscha och grejer.

Hoppas ni får en superbra jul alla ♥

Saknar alla mina mupp-vänner supermkt eftersom jag inte har träffat nån på hela lovet pga min sjukdom, blir ledsen. Men det får vi ta igen när jag blivit frisk. Mellandagsrean Frida? ♥ I love you, och alla andra också såklart.


Kommentarer
Postat av: PAPPILA SOM NI ÄLSKAR SÅ MKT FÖR JAG ÄR BÄST I VÄRLDEN :D

HALLLÅÅÅÅ jag dööööööör av uttråkning på landet nu uutan en fungerande telefon!!! :( har fått de nya delarna men hade ingen skruvmejsel här som funkade... jag har iaf paxat att vi ska shoppa på måndag så ni har inget annat val än att möta mig då tyvärr moahahah :D GOOOD JUL ERA ÄCKEL! <33

2009-12-24 @ 18:05:05
Postat av: hanna

bög

2009-12-24 @ 22:29:45
Postat av: hanna

<3 :D

2009-12-24 @ 22:30:34
Postat av: Andrea

EMELIE JAG SAKNAR DIG

2009-12-24 @ 22:41:21
URL: http://typ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0