Fyfan

Godmorgon säger jag, för jag gick nämligen upp för ungefär en halvtimme sen. Har ont i huvet, är täppt i näsan, börjar få ont i örat och jag gråter åt min hosta som aldrig vill försvinna. Jag har hostat så här mycket i en vecka nu och jag orkar inte längre, mina jävla hostmedicin-piller finkar ju inte heller.. Bläk.

Jaja, IGÅR! Var det en sjukt rolig dag! Det var ett bra tag sen jag hade så roligt, det var verkligen värt att köa från tre på natten till sex på morgonen för biljetter till matchen för det var kulkulkul! Så sjukt bra stämning plus att Gångsätra vann båda tjejmatchen och killmatchen! Yeeey! Jag ska lätt gå nästa år också :) Och sen på kvällen drog jag och Hanna på fotbollsfesten också, och vi kom in! Hade en sjukt rolig kväll där ända tills jag skulle hämta min jacka, det var en massa problem så jag fick stå där en timme. Som tur var kom pappa och hämtade mig men jag kom inte hem försen kvart i tre kanske och jag gick och hämtade min jacka halv två... Fyfan va sur jag vart.

Jaja, nu ska jag försöka plugga lite, idag ska jag ha en riktig chill-dag, tänker inte göra någonting alls (förutom att plugga för det måste jag) och jag bara längtar till jullovet! Fan.. Måste ju börja köpa julklappar också.. Får bli nästa vecka... Peace ♥


bild från matchen


Kommentarer
Postat av: hanna

gilla gilla gilla

2009-12-14 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0