Fredag

Joseph, vi saknar dig redan, och din källare haha ;) Det kom jag fram till när jag, Frida, Niklas och Anton satt och kollade på nyheterna klockan tio en fredagkväll för att vi inte hade nåt att göra.. Nej inte direkt, men vi gjorde faktiskt det, men bara för att det var paus i idolfinalen. Och Erik vann som tur är, han är bäääst! Och imorgon blire tagga tagga tagga för att sedan vara på match hela dagen, börjar halv nio på morgonen och håller på länge, dock vet jag inte hur länge. Förhoppningsvis blir det fotbollsfesten på kvällen också, man får ju hoppas att min idé om att ta ens vanliga legg funkar.. Tror inte det men ändå.

Resten av veckan har jag stressat, köpte biljetter i måndags natt/tisdag morgon och gick omkring som en zombie resten av dagen. Mys-fikade med Frida. Gjorde ett logg arbete, när jag inte gjorde det pluggade jag natur och om jag inte gjorde det hade jag luciarep. Idag blev allt avklarat, loggen färdig och inlämnad, naturprovet klarat med g och luciatåget gick superbra. Nu är jag glad, ihelgen ska jag chilla (när jag nu ska hinna det?) det är matchen hela dagen imorgon och på söndagen ska jag troligtvis handla julklappar med Frida och Sandra, mys! Ska försöka hinna med att plugga och baka också, får se när.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0