Bläbläbläläbläb

Ännu en helt ohändelserik dag. Jag vill bli fisk... Jag vill bli en galen LAX, MUMS ÄLSKA LAX. Nu vill jag gråta lite också för jag kollar på extreme home makeover, uschaaa det är så hemskt. Haha nää men jo jag gör ju typ det höhö aja who cares.
Igår var jag barnvakt och det var kul att se dom gulliga barnen igen och det var skönt att komma ut lite ur huset och det var bra att tjäna lite pengar maha. Dom får väl gå till en jacka jag ska köpa och till kryssningen (eller vad det är) som jag hanna emelie och frida ska åka på i slutet av januari, yeeeey :) Indiana jones tema haha

nej fyfan jag kan inte koncentrera mig på att skriva för jag kollar på tv. ska se om jag tvingar mig själv hem till hanna sen också, jag vill också va med och julbaka.. troligtvis inte men ändå bläk igen, allt är bläk förutom att det är julafton och nyår och allt  möjligt nu snart,
ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0