2 dar

HAHA åt att jag typ är överlycklig nu åt att jag kom på hur man höjer ringsignalen på min nya mobil! Annars mår jag väl ganska bra, känns dock som att jag hostat sönder ett revben men det är lungt.. Har precis spelat spel med min pappa, syrra och Fanny, jag och pappa förlorade men det var bara för att dom fuskade (säger vi). Innan det var jag hemma hos Hanna och chillade med henne och Emelie. vi tänkte dra till Teresa på filmkväll men sen blev det inte så ändå, kanske var ganska bra ändå. Idag har jag jag annars inte gjort ett piss förutom att kolla på OTH, sova och så hann jag med ett besök hos husläkaren.
Igår vare dock en mycket roligare dag! På dagen var jag i stan i flera timmar med E&H som dom får heta från och med nu. Vi gick fram och tillbaka och upp och ner och hittade en massa roliga saker också. Fick även min julklapp från H, love it! Sen på kvällen vare bowling med massa roliga personer, fan vad kul jag hade! Vann gjorde jag också, iallafall på min bana, woho. Efter det tvekade jag längeeeee och mycket innan jag bestämde mig för att dra på fest i Gåshaga, dock är jag glad att jag drog dit för det var kul :) Tur att Teresa, Jossan och Jossan övertalade mig hihi.

Men nu ska jag skriva lite i min kalender hade jag tänkt haha. Jag längtar fett mycket till nyår nu! Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0