-

Allt är sjukt skit just nu förrutom att jag har haft en otroligt slapp vecka. Idag var alex, jag och becca på äventyr ute på elfvik, på jakt efter ett företag vi skulle besöka. Vi lyckades naturligtvis gå helt åt skogen fel innan jag vart tvungen att ta upp min grymma gps.
Nu är jag hemma och har som alla de andra dagarna under veckan inte haft något att göra utan jag sitter här med min musik framför datan besöker samma hemsidor om och om igen.
Vad gör alla andra egentligen?

Jag ser fram emot lördag nu då jag troligen kan få lite roligt, för då blir det julbak med Andrea och Amanda hos Emelie! Imorgon tänker jag tvinga på joseph en till filmkväll om han tänker skippa det denna vecka.
Jag tänker vägra tråkig helg som förra. Jag ska få massa gjort i helgen, det får bli mitt mål...

Hejsvejs
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0