Värsta dagen

Tjenis, jag kom precis hem, nu känns det som att inget mer dåligt kan hända idag. Idag har jag haft den sämsta dagen jag haft på riktigt, riktigt länge. Jag har varit trött och på jättedåligt humör, har varit tråkig att prata med och otrevlig mot allt och alla känns det som. Mycket har gått fel och det har varit många sura miner. Speciellt nu. Det ända jag gjort är att vara i skolan och sen ta en 3-timmars tripp till Skärholmen för att bli lurad på pengar. Sämsta jävla äckel dagen på länge..
Men den som gjorde min dag var Adam Brandt, fyfan vad rolig han är! Aja, nu är jag äntligen hemma och den enda dåliga nu är att jag har ont i huvudet och måste ställa mig och laga mat. Det positiva är att ingen är hemma och ingen kommer att vara hemma försen vid tolv ikväll, tack gud! ...
Och vet ni, jag blev faktiskt glad när jag klev av Lidingöbanan efter 55 minuters resa och märkte att det regnade ute..

Och bara för att jag vet att inte bryr sig ska jag skriva att textraden jag haft i huvudet precis hela dagen är "I'll believe you when everything you say don't turn out wrong"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0