Eyelashes



Tjoho, galet. Som ni ser så smällte veronica och jag in i det "vanliga" folkets utstyrsel ändå under pride, det fick endast bli lite annorlunda ögonfransar och sedan vart det skyhöga skor för oss båda, hehe.

Igår senare på kvällen hände så mycket som att vi tre tjejer; Becca, jag och Andrea, drog hem till Jakob som hade såkallat FF. Super kul faktiskt, vi alla hängde väl till en början bara ute på hans stora altan och var lite halvt galna. Klockan fyra drar alla ut till någon badplats i sticklinge för att ta sig ett nattdopp, tyvärr virrade jag och becca runt oss med moppen, åkte lite vilse och hittade dem alla andra aldrig. Så vi drog tillbaka hem till Jakob.
Andrea och jag misste vårt nattkäk på donken pga. att vi stannade och sov över.
Och nu dagen efter sitter jag igen på landet och kommer inte hem förrän nästa helg, men med tanke på att vädret kommer bli fint i veckan kan det bli rätt skönt att vara här istället för instängd i en lägenhet i stan.

Nu ska jag ut på en promenad, ha det bra sålänge så får vi se om man får höra något litet från Andrea här!
/H

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ihihi du måste komma hem när jag kommer hem från Tallin så kan vi hänga hela sista veckan!



Campa campa campa!!! :D:D

2009-08-02 @ 21:03:20
URL: http://typ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0