Mindre än en vecka kvar..

Tjatjatjatjatjatja, jag gillar att upprepa mig, märkt det?
Skrevssenaste igår morse, sen åkte jag och klippte mig. Tyvärr blev jag inte jättenöjd menmen, sånt är livet. Och håret växer ju ut igen.. Sen när jag skulle åka hem, ösregnade, vilket slutade med att jag var helt blöt när jag kom hem. Frida kom över en stund och vi gjorde inte så mycket, sen åkte hon och jag åkte och tränade. På kvällen jag bestämt mig för att stanna hemma och hyra film med mami, men nej, då vill Sebbe och Frida att jag ska ut och träffa dom så det gjorde jag efter mycket velande. Vi åkte runt lite och tillslut åkte vi tre och Max till donken i HÄGERNÄS? Haha, det ligger i Täby för alla som inte vet. Där åt vi och sen försökte vi åka vilse, men lyckades inte med det.. Jag fick lite läskiga "flashbacks" när jag kom fram till att jag hade gått där förut förra sommaren när jag en period hängde ute i Täby med Lollo hela tiden. Det var faktiskt lite kul :) Fick skjuts hem och sen kollade jag och Frida "Sex and the city" till klockan tre då vi somnade.

Imorse vaknade vi och sen gick vi faktiskt ut och gick duktiga som vi är! Min dubbelhaka kommer nog inte försvinna av att jag dricker vatten HAHA! Ingen fattar, men iallafall. Sen drog vi och träffade Sebbeeeee på Askrikebryggan där vi satt och snackade skit ett tag.

Myspys. Och sen dess har vi bara åkt runt massa känns det som och sen ätit på Tacobaaar! Goott! Men nu ska vi väl snart åka till mig för att sen dra iväg och träffa Sebbe och resten av gänget senare tror jag :)
Ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hägerNÄS hahah :p puss på dej <3

2009-08-12 @ 21:35:43
URL: http://blommaans.blogg.se/
Postat av: hanna

men hurru frida...vad hände med natt-gästbloggningen från dig vavavava? ;P

2009-08-13 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0