Halva dagen håltimme

Tjää! Många sega minuter tvingas man stå ut med på lektionerna, dessutom har väl inte lektionerna börjat på allvar än heller så det bådar inte gott. Är redan skoltrött, vill inte upp imorgon.
Det var jätte trevligt igår med Grabbsen och de  döda myrorna för övrigt och lika då som idag var jag fruktansvärt badsugen. Idag efter en engelska lektion och en gympa lektion hade klassen tre timmars håltimme, det vart chill vid Marcus pool, glass vid tempo, bad och bollkrig. Bad vart det iallafall för de som hade badkläder, dvs. Jens och Marcus.
Vädret har vart strålande underbart varmt hela dagen så under tiden hos Marcus vart det nästan lite för varmt. Speciellt för mig som valde fel dag att ha jeans.

Efter skolan slutat senare då efter företagsekonomin som var och verkar bli rätt okej, vart det inte av att jag åkte till centrum med Marcus utan det blev att jag åkte hem nästan på en gång, slängde i mig lite mat och nu sitter jag här och väntar på min fina lilla vän :)<3

Ska börja göra mig iordning
ciaaooo
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0