Sweet dreams


Jag igår. På vallen med bästa Frida och bästa Sebbe!



OjojOJ vad länge sen det var jag loggade in på den här bloggen! Väldigt dålig har jag varit på det under den senaste veckan. Vad har jag haft för mig då? ... Jag har absolut ingen aning, har varit lite här och lite där, gjort lite ditten och datten. Har varit lite med Hanna, lite med Frida, badat lite hos Marcus, varit lite med Sebbe, varit ganska mycket i skolan och gjort allt mellan himmel och jord, nästan.

Just nu sitter jag och snackar med sjuttontusen personer på msn (sjuttontusen igen Frida..) och är på asbra humör. Vet inte varför, men vem bryr sig egentligen om varför? Inte jag iallafall, huvudsaken är väl att man är glad.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så hejhopphejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0