Viljan tar över orken

[Ca. 14:00] Japp, jag som superbloggare? Det kan väl diskuteras en aning kanske. Aldrig någonsin har det varit så fullfart på min familj/släkt som denna sommaren.
Vi har hunnit med så mycket på så lite tid, pappa har hunnit bygga en altan på baksidan av huset, invändigt i huset har renoverats, "utbyggnad" av tomten, en ny trapp och nu sliter min morfar och pappa med vår vanliga gamla altan, byter ut den mot nyare trä.
Dessutom ska jag istället för att sitta här och stekas inside out i solen stå och måla några trädgårds stolar och bord till min altan. Thats right, min altan, haha bestämdes nämligen häromdan att jag fått gäststugan (ink. dess altan).
Nästa år då? Ja då blir det utbyggnad av huset, de har blivit galnaa
Hur som hellst, vädret är inte att skämta om, så otroligt varmt och fuktigt. Återigen känner jag att den där respiratorn skulle hjälpa mig betydligt.
[15:11]
Hejhej somnade till en stund här ute och får skylla på att jag stannade uppe sent igår och laddade ner musik som faktiskt kom till bra användning nu. Jag sköter musiken medan arbete från de andra utförs.
Nu ska jag ta på mig badkläder och ta mig ett dopp i sjön! See ya, eller ni får kanske höra något litet från mig på söndag eller måndag för min ork att blogga är inte på topp direkt :P

/HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0