Use somebody

Det har inte hänt mycket nytt sen sist jag skrev eftersom det var inatt. Menmenmen nu måste jag berätta att jag ska klippa mig idaaaaag, aah! Det är alltid lika läskigt, fast idag ska jag ju inte direkt göra någon stor förändring.. Men iallafall, vill inte klippa av mitt hår buhu!

Så det ska jag göra idag, och sen ska jag träffa Frida OCH JAG ÄR TYP LÖJLIGT GLAD ÖVER DET. HAHA MEN DET KÄNNS SOM ATT DET VAR LÄNGE SEN VI SÅGS, ÄVEN OM DET KANSKE INTE VAR DET. Oj, såg nu att jag råkat trycka in caps lock-knappen men jag orkar inte ändra det. Så det får se ut så här mahaha.

Jaja, nu ska jag sluta skriva här och göra något vettigare... Men vill ni ha nån annan rolig blogg att läsa tycker jag att ni ska läsa Egoinas blogg! Hennes blogg är så jävla skön haha, jag älskar den.
Ciaaaao bella (oh shit om mindre än en vecka börjar skolan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0