Sunshines

Hejsan alla galna bloggläsareeee! Nu är lilla jag hemma från Skåne, thank god haha! Nej, men jag kan ju inte säga att det var överdrivet kul på slutet, fast det var ju kul. Men jag hade kunnat ha minst lika roligt här hemma. Dom sista dagarna i Skåne var vi först i Malmö på torsdagen, hade planerat att shoppa massa. Men någon där uppe hade andra planer för mig för jag hittade ingenting av det jag skulle köpa. Fick med mig en tröja hem iallafall. På kvällen skulle vi käka på restaurang med sköna som vi var gick vi till ett gatukök och åt tnnbrödrulle istället. Åkte hem och mös efter det. På fredagen var det Johannas födelsedag och det firades med kalas för många av deras släktingar som även var längst ner i Sverige. Som mest var vi nog 15 personer och det kändes lite halvskumt, och det kändes också halvskumt att vi typ känner hela deras släkt. På kvällen åkte vi ut till en pizzeria som tydligen skulle vara jättebra, den låg mitt ute i skogen i slutet av en grusväg. Det var dock värt vägen dit för där åt vi den godaste pizzan jag någonsin ätit.

Nu känner jag att det blir lite för mycket detaljer, menmen, jag fortsätter. På lördagen (igår) var det dags att åka hem, vi städade hela vårt hus, jag så fort som möjligt för att vi skulle komm hem så fort som möjligt. Det ville dock inte mina föräldrar så vi blev tvingade att ligga på stranden, med tjugo miljarder äckliga flugor, i två timmar innan vi tills min glädje påbörjade den sex timmar långa bilresan hem. Anledningen till att jag bara vill hem var för att jag på kvällen skulle sova hos Hanna och vi och några andra skulle dra hem till Jake da snake. Mötte Hannie på Ropsten och senare drog vi ut till "underbara" Sticklinge som man inte kommer hem ifrån. Därför fick jag och Hanna, efter en kväll fylld med skratt, prat på altanen, serious talks, badning fyra på natten, sova kvar hos Jakob. Det blev inte mycket sömn för mig, samma morgon hade jag gått upp halv nio, var sedan upp till halv sju på morgonen igen. Sov lite, var vaken lite och sov lite igen. Vid halv tio gick jag upp och sen gjorde vi inte så mycket, kollade på film och sen drog vi därifrån vid tolv. Hämtade min kofta hos Hanna och drog sen hem, sov istället för att träna och nu ska jag kolla på en film.

Blir bättre uppdatering nu, men på onsdag klockan fem går båten till Tallin, innan det ska jag hinna träffa massa folk!
Peace and love /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0