Söndag

Kom nyss hem från en timmes promenad med min kära mamma. Det var skönt att röra på sig eftersom jag i två dagar i gjort ett piss, har förflyttat mig runt mellan tre olika ställen haha. Altanen där jag suttit och läst flera hundra sidor, tv-soffan och tillsist mitt rum. Har i princip inte rört mig någonting alltså.

Kom hem från Tallinn igår morse och jag hade så sjukt roligt! Inte direkt för att båten var speciellt rolig, inte Tallinn heller för den delen (Teddy hade rätt i att det var en deprimerande stad!) men för att jag åkte med så himla roliga människor! Det är alltid kul att umågs med dom allihopa eftersom jag inte gör det så ofta! Det var en lyckad resa!
Bilder kommer här.



















Här var några, har massa fler! Kanske lägger in fler imorrn om jag känner för det.
Meeeen, nu ska jag gå och slå in en födelsedagspresent för det är nämligen så att min syster fyller år imorgon!
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0